Umiejętnie wykonywane ćwiczenia

Dobry trening nigdy nie jest zły – o ile wykonywany jest w poprawny sposób, dzięki czemu można spalić kalorie, zgubić tłuszcz lub też zbudować swoje mięśnie znajdujące się w ciele. Od poprawnej techniki treningowej zależy to jak będzie wyglądać nasze ciało. Oczekując efektów pamiętajmy o tym, że często liczy się technika a nie szybkość powodująca, że ćwiczenia wykonywane są byle jak. W szczególności, jeżeli chcemy zbudować swoje mięśnie. Bardzo interesującym mięśniem jest trójgłowy znajdujący się w tylnej części naszych ramion. Warto poświęcić odpowiednio dużo uwagi przy jego rozbudowaniu.

Kobiece ćwiczenia na mięśnie

Triceps to mięsień nad którym starannie pracują panowie. Jednak panie również mogą zapracować nad ich wyglądem – i wcale nie musi to oznaczać faktu, że będą wyglądać jak umięśniony mężczyzna. Odpowiednio wykonywane ćwiczenia na triceps sprawią, że kobieta będzie pięknie wyglądać i będzie mogła z dumą eksponować swoją tkankę mięśniową. Pierwsze ćwiczenie jest bardzo proste. Zanim jednak do niego przejdziemy zapamiętajmy jedną bardzo ważną prawdę – tricepsy lubią obciążenie. Stajemy na jednej nodze wyprostowanej. Druga noga jest w lekkim pochyleniu. Ciało jest w opadzie tułowia. W rękach trzymamy hantle o dobrze dobranym obciążeniu (może to być 2,5kg lub też 5kg). Ręce uginamy w łokciach. Ugiętą lekko nogą robimy wykop do tyłu przy jednoczesnym wyprostowaniu ramion do tyłu. Noga powraca na miejsce, tak samo jak ręce. Warto wykonać po kilkanaście razy na stronę po czym należy pamiętać o zmianie strony. Co jest ważne to prawidłowa postawa oraz proste trzymanie pleców, jeżeli nie chcemy odczuwać ciężaru w kręgosłupie.

Budujemy tkankę mięśniową

Budowanie tkanki mięśniowej nie należy do łatwych. Jednak nie zapominajmy o tym, że ćwiczenia na triceps opłacą nam się już za jakiś czas. Kolejne ćwiczenie to tzw. żuraw. Stajemy na jednej nodze pochylając się do przodu (żuraw, ponieważ w tej pozycji przypominamy tą maszynę budowlaną). W następnej kolejności drugą nogę wypuszczamy do tyłu. Ręce z hantlami przylegają do naszego tułowia ugięte w stawie łokciowym (hantle w pozycji wyjściowej skierowane są do przodu). W następnej kolejności uginamy lekko nogę na której stoimy z jednoczesnym wyprostowaniem rąk do tyłu. Potem ręce wracają do pozycji wyjściowej z jednoczesnym wyprostowaniem nogi. Takie ćwiczenie należy na początku powtórzyć kilka razy. Ćwiczenia na mięsień trójgłowy zawsze warto wykonywać przy pomocy odpowiedniego obciążenia, które z powodzeniem można postawić w domu, nawet jeżeli myśli się tylko o zakupienie hantli (zawsze można schować je w szafie).

Man obraz autorstwa pressfoto - www.freepik.com